Vilukissin uutishuanelta hyviä huamenia!

Kyllä kyllä kyllä se Trumppi on kova jätkä. Ny soli erottanu sellaasen valakotukkaasen ja valakoviiksekkään miähän, Bolttonin, jostakin turvallisuusviraasta. Moneskahan paskasangoonkrivan katkeaminen soli? Mä muuten ihimettelen, näin nuarena (kuka nauro?), miten valakohapsisia tyyppejä ulukomailla on viälä viroos! Bolttonin Johni ei oo kyllä eilisen teerenpoika. Jossei oo Trumppikaan tahi meirän oma pressa mutta ne mä jotenki ymmärrän sellaasina valtakunnan vartioona. Noh, mä trossasin, Trumppia minen tajua ollenkaan.

(kuva kaapattu uutisista, nottetta luule, nottolisin ollu paikan päällä)

55dfdd81c0ad4753914f0a613db694d9.jpg

Multa on ny aika useen kyselty, notta joko alan pikkuhiliaa kokea, miltä sitten tuntuu olla eläkeläänen, kun aina kysyjille trossaan olevani kesälomalla, niinku viälä 2 viikkua oonkin.

Tämä mun miälestä kuvastaa hyvin, miltä varmahan mustakin alakaa sitten tuntumahan:

- Paappa oli kova kalastamaan. Sitten yhtenä päivänä lapsenlapsi soitti keskellä viikkoa, että tulisi paapan kanssa kalastamaan tulevana lauantaina. Paappa hätääntyi ja sanoi, että se ei nyt kyllä onnistu, minulla on sitten seuraavalla viikolla parturi!