sanoi Famu Falsetissa blogistani, kun antoi mulle tämän huomioinosoituksen mulle!
Kiitokset Famulle (ja Amanda kehrää aivan lähistöllä, käykää kurkkaamassa)!!

1243568519_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mietin kuumeisesti, kenelle minä jaan huomionsoitusta; jos sanon, että
tuossa oikealla reunalla on lista, ketkä saavat, niin menöökö multa uskottavuus ku niin näppärällä tavalla jaan?
Ja kuitenki neon kaikki niitä, jois käyn joka ilta iltakaffilla ja nautin olostani.

Pähkäälyn tuloksena päädyin siihen, notta nämä saa ny

TEEKOO, moon niin ihastunu keramiikkaansa, nottei oo rääpyäkään
ja OLLI, johona käyn lukemas sen viimmeiset pohdinnat tästä elämästä ja itestään ja saan usiasti isoot naurut tai pitkät tuumookset.

Mun plokilistalla on sitte tosi mukavia sivustoja, käykää joskus joukolla kattomas; sieltä löytyy pohdintoja, kuvia aiheesta ku aiheesta, kipeitäkin asioita ja palio naurua.
Mä fanitan niitä kaikkia. Nauru