On tää kans yhtälajia. Jos haluaa mennä lymmyhyn ja pysyäkkin sielä, niin sitten toimittajat uutisis kertoo, notta ny se Snouwreenin Eetvartti on nähty siälä, täälä ja tuala ja sei ollukkaan ollu lentokonehes vaan sen lavitta oli pysyny tyhyjänä. Uskon ihan varmana, notta joka maas toimittajat ny majaaloo lentokenttien, satamien, juna-asemien, linja-autoasemien, matkahualtojen läheesyyres ja puskiskin. Saaraksensa olinpaikan paliastavan uutisen ja koriat lööpit.

Justihin tv:s näytettihin jopa Eetvartin kulukureittikin kartan muaros. Voi jestas sentähären mä tuun ja sanon.

Minen ainakaan toimittajana uskaltaasi mennä kantelemahan kenenkään olinpaikasta yhtään mitään. Saattaas aiheuttaa toiselle vaikka jonkin viimmeesen pahimmanlaatuusen tuamion. Uteliaasuurella ja pahansuapaasuurella ei oo mitään rajaa.

Toki mua ei oo toimittajaksi pyyrettykään. Lymmyystä kyllä jourun leikkimähän Pyryn kans useenki. Sekin on joskus aika tyälästä, ku ei maharu puun ja parkin välihin eikä oo niin nopia liikkeisnään ku Pyry on laskiesnaan kymmeneen. Mä oon vasta kattelemas piilopaikkaa, ku se jo seisoo takana ja kysyy turhautunehena, notta etkö sä nyt voinut mennä piiloon? Eikä joka kerta viittisi sanua, notten mä mahtunukkaan...

Lymmyyttelemisihin!