Haemme voittajaa ylimääräiselle lapsilisälle...Super Vilukissi, olet valitu...maksamme seuraavan vuokrasi...upea ja kiinteä vartalo...olet voittamassa iPadia...Vilukissi, asiaa tv:stäsi...

Nua oli kaikki sähköpostis ja palio ilimootuksia, jottoon jo voittanukki jotain! Näkis vaan ja kulis metelin. Jotenki musta taas tuntuu, notta isovelii valavoo mua. Nei oo kyllä havaannu, nottei mulla oo lapslisään oikeuttavia ikiä kellään, naapurikki ainaki paperilla täysikääsiä, suurin osa jopa täyspäisiäki. Saivartelijakin yläkerrasta. Ja moon valitu...mitähän seki tarkoottaa. Onko sanasta toinen tee pois vaiko lopusta ässä? Vuakran saa tulla maksamahan, purottakohot postiluukusta rahat, kyllä mä noukin. Upea ja kiinteä vartalo, noh, sellaasta minen tartte. Kuka nauro? Olen voittamassa iPadia...mikä kumma son? iPodin mä jopa tunnistaasin, mutta iPadi täytyy liittyä mun vartalohoni. Oiskohan se "i padi", niinku vaikka vartalon sisässä oleva...padigaard!!!! Sitten mulla ja Hjuustönin Whitnillä olis oma vartalovartija. Jess!

Eniten vaivaa tua, notta jollakin olis asiaa mun tv:stä! Mua vaivas koko tv heti aamusta tai ainakin siihen kuuluva lisälaite, se rikipoksi. Se jäi illalla äänittämähän Mur-ha-ko-mis-si-o-ta ja aamulla ihimettelin, ku sei ollu sammuttanu automaattisesti virtaa. Ei se mur-hakomissio vaan se laites. Siälä mitään komissiota ollu äänitettynä. Hitto! Mitä seki ny alakaa kronklaamahan.

Sain sähkölaskun eileen. Soli melekoosen suuri, vaikkei oo sähköllä toimivaa lämmitystäkään. Onko sähköteheras kuullu, notta moon trossannu kynttilälaskuni olevan suuree ku sähkölaskun!? Eihän teistä vain oo kukaan sellaasta menny sinne soittelemahan? Ny vaikuttaa, notta ne yrittääs päästä kynttilöören päälle.

Mullei riittäny tyäpaikan keittiön laattian färijääminen, moon ny färiänny itte lankaaki (Pyry-poika on vähä säärelly mumman kameraa....huakaus):
kuivumas ja kuivana   Vaikka itte sanonki, niin moon aika tyytyväänen. Ne haisoo kyllä etikalta pikkuusen, mutta sou vot, eiköhän seki haju lähre. Moon aika innostuksis taas. Kyselin jo färien hintaaki ja taitovintiltä Ulla sano:" Mitäs jos vaan färiäälisit täälä, sä aina niin innostut ja sitten se kuitenki jää."

Sitäköhän se äitikin aikoonaan tarkootti, ku sano, notta mä jättelen tavarootani niinku pas..n puastani.