Kutri-Hörhötti paketoi mulle tämmöset tunnustukset! Kutrilta on mennyt pian 46 vuotta enneku se on hoksannu olevansa Hörhötti. Mä on ikuunen Sähläri ja Tättähäärä, notta kyllä mä Hörhötit havaatten.

Viereinen tunnustus sisältää tietenkin jujun, eli pitää kertoa itsestään 8 sattumanvaraista asiaa ja laittaa tunnustus eteenpäin, peräti 8 blogille. Kerron nyt 8 ekaa asiaa, mitkä päähäni pälkähtävät vai voisiko paremmin sanoa, että mitkä pääsevät aivoistani ja siellä olevan muistipullon kaulasta läpi...

1) Moon aina suunapäänä joka asias.
2) Mullon isoo tarve jakaa miälipiteetäni kaikille, niillekki, jokkei niitä haluaasi taikka tarvittisi.
3) Inhoan aamu- ja iltapesuulle menemistä, jokei kyllä onneksi viälä ulospäin näy, kuuluu vaan.
4) Mulla on aina tuhat rautaa tulessa, vaikkei olisi valakiaakaan mihinään.
5) Päätän aina, notta lauvantakina nukun kaikki univajeet pois ja sunnuntakina totean, notta sitten viikon päästä...
6) Mä teen kaikkia aina palio, mullei oo koskaan kultaasta keskitiätä...luen, virkkaan, tikkuan, suunnittelen, siivuan virtuaalisesti,
jäätelöidyn, elokuvioidun, hamstraan vanhoja tavaroota, uusiaki...
7) Mä haluaasin asua meren ja järven rannalla keskellä kaupunkia mettän siimekses, kaukana ihimisistä, lähellä palveluuta
8) Moon sellaanen, nottei kurjalla oo koskaan hyvin

  Toiseen tunnustukseeni liittyy kolme juttua, jotka ovat nopsaan sanottuja:
1) Väri: oranssi
2) Ruoka: liha ja liha
3) Paikka, jossa haluaisi käydä: Provence

Moon ny miettiny...ja haastan sieppaamaan ylläolevan tunnustusparin:
Akka ullakolta, Cheri, Cajsa, Kaisa,Isopeikko, PIU, Tii,Thilda 

ja komenttiloorastakin olis mukava lukea teidän mieltymyksiä....

mä rähisen itteni ny suihkuun...teen "Selänteet", sekin onnistuu joka kertaa pelissään rähinöiren saamahan ittensä suihkuhun!