Täs on tosi tärkiä kofeeri! Oikeen kullitettu kirjekuari. Kuari vaan näyttää täs ruskialta, kiitos kameran säätöjen. Kofeeris on tärkiää sisällä. Mun parturini laitto sen sisälle aartehia!

  Voi kulukaa...Kattokaa ny tarkasti kuarehen sisälle!! Historianleheren kääntymistä ja muutosta siälä on!

Rumpusoolo...param param param param....jännitys kiihtyy...

  Parturini Päivi pyysi lupaa nypätä kaks oikeen erikoosta hiusta mun päästäni. Pakkohan mun oli lupa antaa hiusten riipimisehen, kun en itte nähäny takaraivohoni ja uteliaasuus voitti. Mulla on täysin tikkusuara polokkatukka. Ollu koko ikäni. Ruskia, mikä ny toki on jonkun verran harmaantunu. Jonkun verran vaan. (kuka hörähti?) Äitilläni ja pikkusiskoollani on luannonkihara tukka. Pikkusiskoon kiharat leikkasin joskus poiskin, kus soli 3 vuatias, kun niin tympääsi niiren ihastelu.  Kasvoovat rumaaset sitten takaasin. Mullei ollu luannonkiharuutta muuten ku vaan sääris.

Niin pakkohan mun oli antaa parturini riipiä tukkaani, kun olin ittekin tosi utelias, notta mitä se krapas mun päästäni. Aluuksi näytti siltä kuin kaks apinaa olis ollu peilin ääres ja toinen suki hartahasti toista...oikeen pelekäsin, notta ottaako se saivareita päästäni tai muita sonsaria. Niin, mitäkö nua on...ne on mun KIHAROOTANI. Mulla oli harmaat hiukset, ainaki jokkut, muuttunu kiharooksi!

Ajatelkaa ny...muutoon tikkusuara tukka ja sitten alkaa sieltä täältä tikkusuarien välistä ängetä esille terhakasti harmaita kiharoota. Hätäännyyn äänehen asti, notta minkä näköönen musta tulookaan säkkäröitteni kans!

Parturi nosteli arvioovasti hiuksiani ja totes lakonisesti...susta tuloo sitten ... Outi Heiskanen.