Ei tartte enää itte murehtia! Mä sain AKALTA personaal trainerin murehtimisehen! "Health worries" ja "Weight worries" nuket!

  Nämä ku pukkaa tyynyn alle, niin murehtijaihiminen on ottanu yän aikana kaikki mun mureheni pois ja kantaakseen!! Ei tartte murehtia omasta eikä toisten terveyksistä eikä omasta painostakaan. Antaa sen miättiä ja murehtia, jolle son tehtäväksi saatettu. Maya kansa toimitteloo murheensa tällääsille nukeelle. Miksen mäkin sitä tekisi.

Ny murehitijanuket on mun tyynyni alla. Vaihroon oikeen puhtahat tyynynliinakki, notteivat ala ihimettelemähän, mihkä non ny joutunu. Minen uskaltanu irrottaa näitä pakkauksistaan, kun ne on niin pikkuusia, notten ala yällä hotalehtimahan niitä reppanoota suuhuni. Muavin otin toki päältään pois, notta saavat paremmin mun murehista kiinni ja selevää.

  Näitä on ny taas läjäpäin. Eileen tuli viimmeenen satsi postista. Non kyllä halapoja, maksaa vaan vähän enee ku mun yks möövenpikkijäätelöni. Mutta nua on ilimatiiviitä pakkauksia, notton täs tosiaan palio pölypusseja. Laitoon eilen lähettäjälle viästin, josko ny pirettääs taukua, ku minen ookkaan niin ahkera imuroottemahan. Lupasivat kysyä multa 1,6 vuaren kuluttua, mikon tilannes. En mä sanonu, notta mullon silloon jo Dyyssoni, iliman pussia. (?)

Tyttäreni toimitteli mulle, kuinka on saanu olla varpahillaan ny, ku Pyry on oppinu puhumahan. Se laukoo ajatuksiaan äänehen. Olivat ollehet liikennevaloos, ku poika oli alakanu hokemahan:"tonttu! tonttu!" Suajatiän ylitystä oli orottanu pyäriä punaasis kletuus oleva nainen, punaanen pipo pääs...

Täs hiljattaan olin niiren kans kävelemäs rappusia alas sairaalanmäjellä, ku poika alko viisaamahan etehenpäin...Ami kuiskas mulle, notta ny tuloo pian totuuksia..ota kii poikaa kärestä säkin ja ala puhumahan kuinka mukavasti on portahia ja kuinka palio saamma trampata alahappäin...Portahille oli just nousemas pyäriä naisihiminen...tuhti valakoonen toppatakki päällään ja valakoonen pitkä paita näkyi takin alta..

Poika kiskaasi kätensä irti ja näytti kintahallaan eteheppäin ja huusi:"Munamies!! Munamies!!"