IMG_0107-normal.jpg 
Oon saanu palio ekana lomapäivänä aikaaseksi. Sukuseinälle laitoon 6 uutta kuvaa. Ja aina vain toinen vävyystä on viälä pääsemäti seinälle. Ei se huanosti oo käyttäytyny mutta ku kaikki kuvat on jollakin tikulla taikka jotain. Joku päivä sekin pääsöö seinälleni. Toinen tyttäristäni kyllä ny hermostuu, jos se havaattoo armeijakuvansa olevan tallella. Diudiudiu

Sitten moon pessy kaffinkeittimeni. Laittanu yhret jouluvalot poikes. Keränny kirpparitavaraa. Ja korjannu näppäämistöni!

Mulla on ollu suuresti vaikeuksia kiriootella plokiani, kommentoora ja jopa maksaa laskujanikin. Kiriaamet Q:sta ruattalaasehen Å:hon puuttui ja numerot 7-9. Vaikka kuinka irroottelin nappuloota ja puhaltelin puhtahaksi niin yhä usiampi kiriaan lakkas toimimasta. Lopulta olin niin kiukus, notta siappasin KAIKKI johorot poikes keskusyksiköstä (mulla on sellaanen (hyvä) vanhanaikaanen keskusyksikkö viälä laattialla).

Tutkin näppiksen johoron päätä...ja yritin sitä takaasin...siitä katkes jokin osa ympyrän sisältä ja hermostuun melekoosesti, ku sitten ei toiminu mikään näppikseltä! Istuun pöyrän alla, otti kipiää polovihin ja puahon ja päähän, ku siälä kiahui.

Soitin Lauralle, notta ota ny plokistani pian ilimestyvä kiria-arvostelu poikes, se julkaistuu isoosti torsona, nottei mulla oo kiriaamia sitä korjaalla. Laura jo huakaali mun pualestani. Tiäsi, notta täälä oli tositosi kiukkuunen akka.

Keräsin kaiuttimet, mikrofoonin ja vahvistimet poikes, oli liian monta johtua tukittavaksi uurelleen yksikköhön. Ne pääsöö sitten joskus takaasin, ku meinaan kuunnella juutuuppia taikka äänikiriaa.

Kattelin tosi tarkasti sitä näppiksen johoronpäätä, hajin piänet kynsisakset ja aloon tökkiä sillä johoron ympyrän sisälle, suaristelin piikkiä ja asettelin vähä silleen oikian näköösesti. Kokeelin menikö katkennu osa takaasin, ei menny, ei mahtunu.

Tökkäsin johoron lopulta yksikön persuksihin kiinni...Ja nyt tää toimii! Näppis toimii. Sitä yhtä katkennutta osaa en saanu paikoolleen, se nököttää tuas pöyrän kulumalla.

Laitoon Lauralle viästin, notta annoon pylpyrälle saksia ja nyt toimii!

Siltä tuli vastaus: Nuo on just niitä asioita, mitä ilman MUN lupaa sulla EI ole lupa tehdä! Jos nyt saat sähköiskun, niin saanko mä ne olkkarin muuramen lipastot?

Vastasin, että okke.