Voi että. Mitähän sykolooki sanoos tästä mun touhustani? Toivottavasti ei se koskaan luje lokiani tai kukaan sille teistä toimittele. Minen kyllä oikeen tunnekkaan ketää sykolookia, joka ny olis musta kiinnostunu tai touhuustanikaan.

Kuva%20012-normal.jpg

Tämmösiä purnukoota multa löytyy. Jokin kumma vimma mun saa niistä repimähän etiketit poikes. Kyllä moon viälä päriänny näiren kans, oon alakanu olemahan sellaanen vähä nuuka, notten ny jokaasta purnukkaa heti aukaasekkaan (ja niistä revi etikettiä pois), nottei kaikista hyvistä naamarasvoosta tuu säärirasvoja, ku jokaanen purkki olis aukaastu ja vahimman pään kautta alakaas eltaantumahan. Rasva. Ei käyttäjä.

Kaikista hualestuttavinta täs on sellaanen piirre, siis täs mun repimises, notta hairaasen nykyysin lääkärin ilimoottaman annosteluohojeen pois lääkepakkauksen päältä ja laitan lujettuani sen ja tuateselostehen, lääkkehen vaikutus- ja varootuspaperin roskihin. Niinku ne ny veis tilaa johonakin. Tämä alakas ny, ku sairastin hammastani niin kauvan ja pillerilooria oli vähä joka lähtöhön. Eihän täs ny silleen mitään vaaranpaikkaa oo, mutta ku mun muistiani ei oo oikiastansa enää isoosti jäliellä.

Näppi- ja suutuntumalla mennähän.