Muovipusseja rahrattihin kellarista, ku Pyry tuli yäkylään. Mumma päätti, notta jotakin uutta lajia leuluja voitaas kokeella...

IMG_0528-normal.jpg

IMG_0527-normal.jpg

Pyry: En kai minä nyt näillä, LauRan vanhoilla leiki...tyttöjen omia...mikä tuokin auto on?
Mumma:Se on Kenin ja Barbin auto!
Pyry: Kenen?!?

Mumma: No, ekkö sä tiärä parpia ja keniä?
Pyry: Keitä? Sinäkö tunnet?
Mumma:No, mitä me vanhoosta...


IMG_0533-normal.jpg

Jos nyt kuitenkin vähän vilkaisisin tätä autoa, vaikka se onkin typeRän väRinen.

IMG_0529-normal.jpg

Minä vain tyhjäsin tuon pussin, en minä näillä...
 

IMG_0530-normal.jpg

Kokeilen vain toimiiko sen PaRpiaisen auton pyöRät, vai onko LauRa Rikkonu...

IMG_0538-normal.jpg

Kenillä on rantaloman jäläkihin jokin muarikas roiti kaulas roikkumas...sukkahousuusta tehty retaleshuivi. Muarikas taas nykkin, 23 vuaren jäläkihinkin.

Pyry: Tule mumma kokeilemaan näille näitä vaatteita täältä kopasta!
Mumma: Joo, kokeile vaan!
Pyry: En minä halua puettaa niitä!
Mumma: Justinhan sä pyysit mua...
Pyry: Nii-in. Sinä saat puettaa niitä! Tämä olisi Rallikuski, joka...