Amalia armas kippuravarvas (onko tommonen laulu olemassa?) antoi mulle tunnustuksen. Kiitos Rakas Amalia! Ootsä suoravarpaanen, vasaravarpahista ny tiatuakaan, kuinka ihmees nyt noi varpahat tähän näin voimallisesti pukkas joukkohon!



Tunnustuksen säännöt ovat.

1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.
2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi Post it - lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu
vain Post it - lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat
sen eteenpäin.

Tähän mennes meni kaikki hyvin. Kohta 4 on täysin selevä. (Kaikki muut aikaasemmat tunnustusten (no, oli niitä jonkun verran) kuvat katos vuodatuksen heinäkuises suures puhallukses.)

Kohta 1 meni hyvin ja kolmonenkin...kohta 2...
...Mä tykkään jokaasesta plokista, mihinä mä käyn, en mä niis turhaan hyppäjä. Pelaakko ny aikaa VIlukissi, silimät kiinni ja miäti, tee jokin kaava, millä otat nimet esille, minä mitään kaavoja osaa saatikka yhtälöötä...


Kaisa, Kutri,    Cheri , Laura , Anitta


Tootta kaikki mulle tärkiöötä, muukkin ku nää viis. Ja tairatta sen tiätääkkin.