Kuljimma jokunen vuasi sitten koulua yhren Toikan Allin kans kaks vuatta. Useen oli tosi kiirus, vauhris lähti kumpiki töistä ja matkalla vähän paklasin lisää ittiäni, notta olis niinku freessin näköönen viälä illanki. Kerranki laitoon huulipunaa ennen Itikan risteystä ja samas Toikan Alli jarrutti punaasihin niin lujaa, notta mulla jatku liike huulipunas ja punaanen töhnä meni niinku siivutuskonehen läpi hampahien välistä. Siinä meni loppumatka kurkusta kaivaen huulipunan siivuja ja hampahien väliistä färiä pois, jokei kylläkään lähteny koko iltana kokonaan. Olin tosi suijaa kaikki tauot ja varoon nauramasta niin ku tapanani on; suu apposen auki. Vain silleen vienosti hymyylin. (Luulivat mun varmahan olevan kipiä tai hianostelevan.)

Monet asiat käytihin kaharen vuaren aikana läpitte. Kerranki Alli kerto jotakin mukavaa juttua, johon mä vastasin minkäpäs sille voi. Oltihin ilta koulus ja kotomatkalla Alli kysääsi:" Miksi sä sanoot Timoa pässiksi?"
"Pässiksi? Timoa?"
"Niin sä sanoot, notta minkä pässille voi!" Miätiin hetken ja sitten muistin...
"En, ku mä sanoon, notta minkäpäs sille voi!"