Kiitos Anneli! (Kamerasta ja kuvaamistaidostani ei nyt kantsi puhua mitään, näkyyhän se.) Sain Annelilta cd-levylle virkatun teekupposen alustan. Mutta ei se tule kupposen alustaksi, en malta käyttää minkään alustana, ettei likaannu! Tämä pääsi keittiöni seinälle! 

Joo joo, mä tierän tierän, notta oon saivartelija! Minen oo sitä koskaan kieltänykkään. Aamutv:s sanottihin eileen perjantaina, notta oli erikoonen päivä, ku oli 11.11.11….ku kuulemma vuosikin on sama luku kuin on päivä ja kuukausi. Voi jestas sentään, ja mä oon luullu, notta on vuosi 2011 meneellään.

Oon mä kans yhrenlaanen touhuloukkoo, ku tota en tienny, notta vuares 11 vasta mennähän. Mikäs mun iäkseni sitten tulookaan, jos moon syntyny 1982, menöökö ikä oikeen miinusmerkkisen pualelle? Voi hyväänen aika.

Kuulemma eileen oli monen parin hääpäivä, ku oli niin erikoonen aika: 11.11.11. Eikös kans 20.11.2011 oisi oiva hääpäivä? Ens vuanna sitten joku tramppaa 12.12.12 aijan kans mutta ei 20.12.2012. No, mitäs mä ny tämän kans alootin riakkaamahan. Naivat ku naivat mutta tiätääsivät eres tv:s mihinä vuares mennähän.

Meen iltapäivällä kattomahan teatterihin Dance of the Vampires:a. Mun pitää ny nostaa oikeen kunnon rähinä päälleen. Oiskohan mulla rähinäremmiä mihinään, se vois tehostaa ny alkavaa metelööntiäni. Menisköhän oikeen huutelemahan tyhymiä naapuriillekkin? Kerääsin kunnon kiukun aikaaseksi.

Inhoan aamupesuja ja siirrän sinne menoa aina viimme tippahan...Selänteen Teemukin kuulemma yhyres ottelus rähisi ittensä suihkuhun. Kokeelen samaa.