Ei voi olla totta, ei voi, ei voi, ei ei ei ei....

1244214587_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tua on mun klasini. Ikkunaklasini, ei silimäklasit.

Kuvattu sisäpuolelta, nottei mun olkkaris ny sentään mänty kasva. Vaikka villakoirat viihtyykin ja kärpääsen raarot. Jaa-a, nehän mä pesinki pois, koko likaasen tusinan. Jos ny rehellisiä ollahan, niin 2 x likaanen tusina niitoli jo klasin välis. Mutta se onki jo toinen tarina, soli sitä aikaa, ku siro nilikkani oli kipsis, johan silloon kaikki hiiret hyppi pöyrillä, ku kissi nilikutti. Eikä päässy kaaparoomahan.

Niin kärpääsen raadot on pesty pois. Apuaaaa, siitä muistinki tuan kuvan! Kattokaa sitä ny kaikki hiliaasella hartaurella!
Klasi oli eileen niin loistavan kirkas, notta pelekäsin käveleväni siitä pihalle epähuamios ja ouroksestansa. Niin kirkkahisin klasiihin ku ei kukaa oo täs resirenssis tottunu.

Apuaaa....tuasta kuvasta, kuinka voin aina unohtaakki sen välillä? Siinon kakkaläjä keskellä klasia. Ulukopualella! Taas joku elukka on lentäny siihen! Ny sei oo pöllöö, mutta epäälen yhtä kakka-harakkaa, joka päivittäin tuo mulle II kerrokseen ikkunapellille kastemadon!!! Kyllähän sekin taitaa tiätää, nottoon kaikkiruakaanen.

Harakka vahtaa mua aamuusin klasista mato suus ja ku pomppaan pystyyn nyrkit pystys, niin se purottaa sen tapetun kastemaron siihen pellille, jonka mä sitte pitkällä kärpääslätkällä saan purotettua (alemman asunnon ikkunapellille...Viaton). Siis en mä sitä ikkunapelliä purota vaan sen maronraaron!

Tuas kuvas tua kakkaläjä näytää viattomalta ja piäneltä, mutta näkisittä sen klasis livenä.

Onko kellään sinkoa, rynkkyä, "pystykorvaa" tai muuta pyssyä?