Onkohan tuo "kystä" ruakaa vai lahajoja, on niin tai näin, niin moon saanu mukavia lahajoja erilaasten taitohaasteeren kautta!

Marilta tuli erikoonen sukkapari (on ne sukkia!) ja maharottoman isoja hakaneuloja, näitä kutsuusin oikeen miästen hakaneulooksi! Mä mettästin isoja hakaneuloja netistä yhyren yän verran ja en löytäny. Tarpeesehen nekin olis tullu! Ny mä tiärän mistä niitä saa!
Niin oli ne Marin sukat sukat! ja komian pitkätkin!
Meillä ei vissihin ollu Marin kans mitään taitohaastetta meneillään, oli vaan sellaasia meirän omia juttujamma!?
Kiitos Mari!
Sitte sain Hollylta taitohaasteen seurauksena kans ihanaa ja lämmintä
Mua ny harmittaa sellaanen asia, ku lupasin Hollylle peikenfäriset rannelämmittimet...ja Holly rakas...joku komia päivä ne tulookin! Färistä en viälä tiärä,mutta tuloo ne!
Kiitos Holly!

Sitte moon saanu komioota kuviakin, niinku tunnustuksia, niitä jaan kans sitte joku komia päivä. Kuvat on jo mun knappirivistös.

Ei mulla jouluressiä oo, jotenkin vai joku on ottanu kokonaasen viikon pois tästä kuusta, ja se levähti naamalle just tänään. Jotenki niinku kaikki viikon verran ny jotenki vinksallaan. (Puutuko erellisestä lauseesta verbi?) Tarttis varmahan joskus otaa käyttöhän joululaskuri tai eres kattua kalenterihin.

Notton vähä sellaanen flataanen olotila. Pelekään vaan pahoon, notta joulu tuloo ja menöökin, vaikken itte osannukkaan laskia ajankohtaa. Ei ihimekään, ku mun yks lempparilausehistani on, notta joulu meni jo, laskin ihan itte.