En mä tv:n ääres oo ollu ollenkaan, en  ainakaan sillä syätöllä, mitä normaalisti oon. Mulla on ny tv sellaaseskin paikas, notta saan entisöörä naamaani ja touhuskella (kuulostipas niinku tosi rauhalliselta hommalta, touhuskella, höh)  aamuusin töihin lähtyä ja samalla näköö onko kaikki Reikan ja Saapasmaan maat olemas.

Ny siältä on tullu jalakapallosta. Kuuntelin asiantuntijoota ja vanhojen pelaajien lausuntoja. Monenlaasta asiantuntijaa. Miätiin niiren lausuntoja kuinka tulis pelata ja mikä olis oikeen pelattua, kuinka voitetahan.

Miksei mua koskaan kutsuta asiantuntijaksi, kyllä mä kelepaasin. Asiantuntijaksi. Palio saarahan ohojelma-aikoja jäläkipeliille, etukäteespeliille, spekuloonniille ja n
e parhaimmat pelaajathan, osaajat on aina jäläkipelipöyräs, kotisoffalla taikka tv-ruurus, ainakin poissa pelikentiltä.

L Karhu Vaara:"Tänä aamuna vieraanamme on Rva Vilukissi, veteraani palloilija, nykyisin tikkuaja ja palloiluliittojen asiantuntijatehtävissä edelleen toimiva, hän antaa asiantuntijalausunnon tulevista otteluista."

L Karhu Vaara:" Tervetuloa palloilulajien asiantuntija Rva Vilukissi, hyvää huomenta heti näin aikaisin aamulla. Mitä mieltä olette, mitä seuraavassa tärkeässä jalkapallo-ottelussa kotomaan pelaajiemme tulisi tehdä voittaakseen?" 

Rva Vilukissi:"Hyvää huomenta. Kuinkako voitetaan? Poikiemme tulisi potkia palloa toisen joukkueen maaliin enemmän kuin omaan maaliin. Poikiemme potkimia maaleja tulee olla enemmän kuin sen vieraan joukkueen meidän poikien maaliin potkimia."

Miksei mua koskaan kutsuta?