Tätei taharo ittekkään taas toreksi uskua.

Olin paikallises kaupas ostamas hiustenpesuainetta. Enköhän onnistunu kaatamahan yhyren rivin sillä seurauksella, että pari toista laatua olevaa shamppoopullua putos laattialle. Nostin yhyren takaasin ja toista shamppoopullua ei löytyny mistään. Noh, ajattelin, nottei kahta puronukkaan.

Kotimatakalla mutajin, kun avaamekkin painaa nykyään niin palio taskus.

Kotona ottaesnani avaamia ovella taskusta totesin, että shamppoopullohan siellä taskussa oli piilossa! Mietin, notta kuinkahan moni näki, notta taskuhuni putos pullo? Kuinka moni luuli, notta se vaan muka putos, notta itte laitoon? Näkikö kassa mun taskusnani shamppoopullon, joka ohitti viivakoorit.

Soitin kauppahan ja tunnustin tekoni tai oikiastansa taskulöytöni ja pyysin kassaa laittamahan sen mulle velaaksi johonkin ylähän. Sanoon kyllä sitte heti perähän, notta jos vain mahrollista, niin haluaasin nähärä valavontakamerat. Myyjä oli samaa miältä, notta olis kyllä kiva nährä, kuinka mä sen tein.

Ei, enoo viäläkään nähäny valavontakamerakuvaa, maksanu pulloni kyllä oon.