Unelma-Alli antoi mulle tunnustuksen, se on koria kuin karamälli! Unelma-Alli sano, että odottaa, minkä färisenä mä näjen tämän plakaatin!

Kiriootin sille, notta näjen tämän tunnustusplakaatin justihin niis färiis, mitä sonkin. Mun aivoni färittävät VAIN päässä olevia ja siältä ulostulevia asioota ja sanoja. Mutta sitten ku mä poistuun Unelma-Allin sivuulta, niin mun suus maistui vaahtokarkki! Eikä mulloo eres piiloskaan vaahtokarkkia, saisi niitä eres syäräkkään. Tää menöö aina vain ourommaksi...alan muistuttaa Joan-ne Har-risin Sinisilimää. Meleko Pelottavaa.
 

Tunnustuksen "säännöt": Laita tunnustus eteenpäin haluamallesi viidelle blogille. Kerro 3 rakasta asiaa. Kerro rakas kuva.

1) Mä rakastan omia läheisiäni. Joskus teköö aivan kipiää, kun niin rakastan. Minen taharo osata rakastaa ja tykätä, ellen samalla pelekää menettäväni ja saavani isoon murheen ja ikävän.

2) Rakastan hiliaasia ja rauhallisia aamuja. Niitei vain taharo olla viikos kovinkaan montaa. Sen verran mäkin osaan laskia.

3) Rakastan harrastuksiani, jokaasta niitä yhyres ja erikseen; kirioottamista, lukemista, käsillä tekemistä, elokuvia, musiikkia... ja sitä, notton tyätä. Vaikka joskus tuntuu, notta tyä haittaa rakkahia harrastuksiani. Mistähän mä tuan sain, notta joskus tuntuu?

Sitten pitääs kuvaalla Rakas Valokuva. Hmm..

"Pikkuunen Pyry-poika pitää kastelukannua kädessään ja toista kättä pikkuusena nyrkkinä leukapiälessään ja on pitkis tuumooksis, vakava katse suunnattuna alaspäin." (Seuraavas kuvas onkin jo sitten nenänpää rapaanen.)

Heitän tunnustuksen ja haastehen: Millan, Sesile
, Intsu, Arjaanneli ja Susjolkottelee. Moon aika olematoon päässälaskija, joten Isopeikko kuule ... sullekin tulis täs... tulisko tarinanmuaros tunnustuksesi?!

teirän rakkaustunnustuksia orottaen!


Täs tuli ny sellaanen fillis heti aamusta, nottoon aika rauhallinen enkä hötkyyle, vaikka knappi puuttuu kletusta ja se pitääs silittääkkin. Ja sukakkin pitääs kattella, vai viäläkö kehtaas fillaroora palleriinoolla (kuivilla) ja ilman sukkia, nilikat vilikkuen paljahina. Fillaroora palleriinoolla...höh ...polokupyärällä!

Son ny hyvät huame
net täältä, ilimakitaristi menöö neulomahan knappia.