Mulla lukoo täs kiriootuspohojas, notta "muuta ikkunan kokoa raahamalla". Voisin kyllä haluta piänemmän olokkarin klasin,mutten mä kyllä sitä jaksa mihkään raahata. Olokohot sitte isoona. Kuinkahan Vuaratus ny tuallaasta kehoottaakaan? Jotenki niinku menöö tyhyjäkäynnillä, sain kyllä äntihin pari huivia Tua knappi ei kuulu huivihin, son mun hamehes; siinä joka ei oo paras maharollinen fillarihames. Sitte mostin pari huapasaipuaa AKALTA . Joo joo, osaan mä laskia. Nää onkin KITTYlle menevistä. Tykkää varmahan kovaa, ku näköö, notta sen tavaroota esittelen. Nih. Mitähän moon sitte teheny. Jäätelöt o syäty pakastimesta ja kaupas jo kyselin perjantakina jäätelövastaavaa paikalle, ku minen oo aikoohin rookannu Omaa Jäätelyäni. Kärpääsiäki moon mettästäny meinas teherä pesän mun pyhälaukkuhuni. Joku oli jättäny sen ajalehtamahan lavittalle. Laukun. Tuas kuvas tua on kyllä jo vainaa. Kärpäänen.

vastaus...jokaanen kerä. Non rumaaset oppinu puhumahan. Ne huuteloo tyähuanehesta, notta täälä mollahan! Saa levittää ympäri huushollia! Niinku mä ny siihen lupaa tai kehootusta tarvittisin.

Muistattako, ku oli kylmä, mihinään ei tariennu istua eikä kiältä saanu tällätä mattotelineesehen eikä ny ainakaan metallisehen ovenkripahan?