Mun täytyy sanua, notta tunnustus vetää aina hiliaaseksi, sellaanen nöyrä viilis tuloo. Joku vois sanua, notta mitä se ny nuan tunteeloo, sehän on saatu vain kirioottamisesta. Aivan, sehän on vaan kirioottamisesta tai oikiastaan kielestä tai toisten naurattamisesta tai yrittämisestä saada nauramahan, mutta se kirioottaminen ei ookkaan mulle mitään vähäästä. Se on yks osa mua ja mun luantoani ja eräänlaanen tapa elää.

1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.
2. Linkitä blogiin, jonka pitäjältä sait tunnustuksen.
3. Nimeä haluamasi blogit (määrä vapaa), joille haluat tunnustuksen antaa ja linkitä heidän bloginsa.
4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät saamastaan tunnustuksesta.

Miätiin kenelle annan ja millä perusteella. Tästä taitaa tulla sellaanen suurjako, heti näin sotien jäläkihin. Yritin käydä kattomas, kekkä on saanu ja moni on saanu. Tunnustuksen meinaan. Olli oli jo saanu ja oli niitä jo muitaki mun lukemiani kirjoottajia siinä joukos. Elikkä minen ny kauhiasti lähde kattomahan, kukon saanu, yä siinä tuloo vastahan. Niin, pitääskähän mun ny miättiä, millä perusteella mä isoon jaon teen...mä tykkään nauraa, fiilistellä, tunteilla, lukia, kirioottaa, pohtia, sisustaa, mä tykkään olla vain ja olla Nti Marple...(joten alkas jo haisemahan omakehuki).

Tiärättäkö mitä, te siinä kaikki, just siinä oikialla (monilla) syämäkäden pualella on se mun plokilista, siinon sellaasia, jois mä käyn melekeen päivittäin, kaikkia siinei oo, ku en oo päivittäny luetteloa ja jotenki suojaanki ittiäni, notten asuusi täälä; plokistaanias. Mutta tiätäkää, notta te kaikki saatta tämän, ottakaa följyhyn. Ootta ansaannu tämän, ollahan me kaikki rinta rottingilla, näitei jaeta vain muaron vuaksi. Monet miettimiset, ihastumiset, nauramiset ja myötätunnon kyyneleetki oon teiltä ja teistä silimihini saanu.