Pitää ny nopiaa laittaa yks postaus ennenku pakkaanen on ohitte ja koettuna.

Orotin aamulla jantusjaloon säätiarootusta, kun oon hukannu (ei oo siälä aluushousulooras sen niittipyssyn kans) lämpömittarin! Olisin halunnu tiätää oliko pakkaasta -10 vaiko -29?! Mulle ei sillä oo väliä mutta monille muille on!

Mä kun kulien aina paljan päin. Totta, en oo kalju mutta kulien aina ulukosalla iliman päähinettä, huivia taikka pipoa, myssyä tai muuta päätä peittävää värkkiä. En vain pysty laittamaan päähäni pakkaasilla pipua taikka hattua. Pelekästä ajatuksestakin tuloo kylymä.

Mullon palio hiuksia pääs. Tukka peittää korvakkin. Kerran jouruun laittamahan korvasuajat, ku pakkaasta oli -33. Mutta tuastaki aijasta on jo aikaa. Ainua, mitä kaipaan on silimälasien ympärille suajan (en oo keherannu virkata), silimien välihin mulle tuloo ainuastansa kylymä.

En piittaa toimitella pakkaasilla taivastelijoolle "EIKÖ SULLA OO MITÄÄN PÄÄS!!!?"  Joo, ei oo. Kiva ku huamasit, minen olisi itte havaannu.

Mä oon varmahan sellaanen aistiyliherkkä pipoolle ja myssyylle. Mulle tuloo torellakin hirrrvittävän kylymä, jos pääs on jotain ja varsinkin korvilla.

Notta, jos näjettä mun kulukevan 20 asteen pakkaasilla iliman pipua, niin mun eii oo kylymä päähän.

Ei kait oo enää mitään jäliellä mikä jäätyys? m.o.t