- [email protected] on arvottu mukaan - Onnea! Tuhannesti Onneksi olkoon! Tee vuodesta 2010 ikimuistettava ja voitat 20.000 EUR!

- Sähköpostiosoitteesi [email protected] on arvottu voittajaksi, Onneksi olkoon!
- Johtava raaputuskorttisivusto verkossa, voi tehdä unelmistasi totta! VOITAT 1,000,000 euro

- Olet valittu 29. joulukuu 2009!  Jäikö paras lahja saamatta Vilukissi? - olet valittu 29. joulukuu 2009! Heitä noppaa ja voitat ilmaisen joululahjan.

- Onnea! Ilmainen piikkimatto sinulle Vilukissi
- 28.12.09: Onnea Vilukissi! Tilaa 2 nroa KUNTO PLUS - lehteä ja saat kaupan päälle piikkimaton, arvo 67,00 EUR.  Maksat vain 6,90 EUR. Tilaa tästä

- HouHouHou... Ilmainen joululahja sinulle Vilukissi, minulla on yli 100 erilaista joululahjaa säkissäni ja vähintään yksi lahja on sinulle.
- Mukana niin upeat laajakuva-TV:t kuin iPhonet ja mahtavat matkat sekä lahjakortit.

- Oletko syntynyt 1956 Vilukissi? Onneksi olkoon Vilukissi - olet valittu 18. joulukuu 2009! Vastaaa kysymyksiin ja voitat Macbook Air, jonka arvo on noin 1.499,00  EUR.

Sähköpostiosoitteesi [email protected] on arvottu voittajaksi, Onneksi olkoon! Viesti Sähköpostiosoitteesi [email protected] on arvottu voittajaksi, Onneksi olkoon!
- Johtava raaputuskorttisivusto verkossa, voi tehdä unelmistasi totta! VOITAT 1,000,000 euroa.

- Onneksi olkoon - Onko sinun sähköpostisi [email protected]?

Onko sinun sähköpostisi vilukissi? Onneksi olkoon - Olet valittu ilmaiselle laihdutuskuurille (arvo 141,99 EUR). Laihdu jopa 2 kg viikossa

22.12.2009 12:15:00 Aihe Onneksi olkoon - olet valittu 22. joulukuu 2009 Viesti Hurraa ! Nyt sinulla on mahdollisuus voittaa paljon rahaa! Etsi 3 eroa ja voitat 10.000 EUR

O. -onneksi olkoon - olet valittu 18. joulukuu 2009 
- Hurraa M…! Nimesi on valittu suureen Philips Full-HD TV, jossa voitat langaton Philips Full-HD TV ja kotiteatterijärjestelmä - arvo 2.000 €!

Joten kiitos ny teille kaikille, molin voittanu aivan maharottomasti, ku menin pitkästä aikaa Vilukissin meilihin. Molin aivan otettuna, koskaan aikaasemmin en ookkaan voittanu nuan palioa ja näin piänes aijas!

Se jäi vähän vaivaamahan miältä, notta mistä tua tuli, notton oon valittu ilimaaselle laihrutuskuurille, johona laihtuus peräti kaks kilua per viikko? Kuka mun on siihen ilimoottanu? Ja minkä ihimehen takia? Jos tuata vauhtia laihtuus, niin mua ei enää olisikaan loppuvuatehen mennes!! Kuka niin haluaa!?? Saako voiton vaikka rahas, vajaa 142 eurua?

Mullon jo jotakin joululahajoja valamihinakin (ku en muistanu laittaa viimme jouluksi. Kuka nauro?), notta niistä ny jää taas sitte joku paitti ja iliman, jos mä vaan haihrun pois. Eikä mullolisi klettujakaan haihtumistilanteesehen. Toki Lauralla on se uus ompelukones. Sei jääny komerohon vahingos, niinku antamatta, ku Laura kyllä piti meteliä siitä aattohon asti, jossei sitä konesta tuukkaan. (Ja ny ku se lukoo tämän, niin son eri miältä.)

Sekin mua vähän ny painaa miältä, ku nuata lahajoja ei näjy mihinään! Oonko mä jo ne karottanu tai tunkenu johkin? Tuliko ne postiloorahan vaiko postihin vai peräti matkahualtohon? Oliko ovellekuljetus vaiko ittekö hain? Ja onko tua HOUHOUHOU peräti Amerikan mailta asti voitettu?

Jos joku on nähäny nuata mun voittojani tiänvarsilla tai mun kantavan niitä kotia, niin ottakaa ny ihimees yhteyttä. Löytäjä ei saa pitää nuata isoja summia, osan annan niinku palakkioksi. Non mun. Full HD tv:kin on jo varmahan jäätyny johkin kiinni.  Auttakaa ny ihimees!

Onko tua yks voitto Macbook Air jokin lentokones? Siten sitte halua. Mulle tuloo hyppäämisen tarves heti ku nousen pari meeteriä maan pinnasta ylähäppäin.