Mansikki ja Holly esittelivät laukkujensa sisältöä. Munkaan ei ny muu auta, ku kattua, mitä mun tyälaukkuni on sisähänsä ahtanu. Inhoan muuten laukkuja! Mä tykkääsin, notta mun jokaases kletus olis palio taskuja, joihin voi piilootella kamman ja huulirasvan. Se riittää monasti. Mutta vaikka kuinka seliitän ittelleni, notten tartte muuta, niin empä vaan kulie iliman laukkua töis. En jaksa ny valokuvata sitä sisältöä, mutta uskokaa kirioottajan seliityksiä.

Siälä on:
Sateenvarjo (sataa taas keväällä), varalaukkukauppakassipakkaus, nahkahanskat (nei ollukkaan karonnu!), pualetsukat (mun omaniko?), 2 tyhyjää kiriankokoosta muistikiriaa (ei ihimekään, ku ei muista, ku tyhyjiä), 2 täysinäästä pikkuusempaa muistikiriaa (ei ihimekää, ku muisti täynnä), 2 reseptiä (nei ollukkaan karonnu, uurekki on jo olemas), käsirasvatuupi, Coelhon kalenteri (kiitos Elli), piäni tyhyjä ruutuvihko (kauppa-asioolle, ei oo ollu näläkä, ku oli tyhyjä), naisten taskulamppu (kiitos Pikkumyy), Taito Pirkanmaan 2 lehtiä (hitto ku oli mennehet huanoksi), huulirasva, 2 kuulakärkikynää, huulirasva, tussi, huulirasva, ottalamppu (osaa vilikkua, osaa räpsyttää valoja ja osaa vain valottaa), sokerimittauslaitteet ja niihin kuuluva muistikiria (miten nolis voinukkaa tulla käytetyksi, ku piilos!), kukkaro (huakaus, muuten tyhyjä, täynnä paperia), "Oman elämänsä puikoissa" -kiria (son mun oma, joku siis palauttanu),  huulirasva, "Omenansiementen maku" -kiria (kiriaston, tää on kyllä myähäs jo!), kamera (patteri loppu), käyttämätöön kameran patteri (vai sanotahanko niitä akuuksi?), mainosmuavipussi, 3 klemmaria, muutama postimerkki (jouluusia), huulipuna (maistuu eltaantunehelta), lyhyt kampa, pitkä kampa, hiusharia, lyhyt kampa, lyhyt kampa...höh....kosmetolookille lahajakortti (ykskerta viälä), pampuunen sukkapuikko (heh, no tulipa ostettua uus pakkauski jo, ny on 10 kpl, ei enää 9 kpl puikkoja) , silimäklasien pyyhe, silimäklasien pyyhe (höh) niin ja... huulirasva.

Ei ihimekään, ku muumimamman laukku painaa. Nua ei olisi kaikki mahtunu mun taskuuhini. Tulikohan tuas ny esille mun neuroosinikin?