Koko elämänikö, tai ainaki tämä loppupuali alakaa olla ny tämän sorttista? Vissihin sano laihialaanen ja valehteli. Mistähän toikin sanonta on näille markiille tullu? Luin yhtä Hollyn  postausta ja aivan järkytyyn, ku se puhu elektronisesta katetristaan! Aivan hualestunehena miätiin, notta ny sillon asiat huanosti, nuarella ihimisellä. Vasta toisella lukemisella näjin, ku se kirioottiki elektronisesta kalenteristaan.

Töis puhuun asiakkahan kans asioosta syvällisesti ja kerroon sille kuinka mun ikäänen ei pääse viälä eläkkehelle 11 vuatehen. Se sano, notta mutta saathan sä jäärä jo 9 vuaren päästä. Johon taas minä, notta älähän ny, ei  52:na ny viälä puhuta yhyreksästä vuaresta mitään vaan pitee eläkeaikahan on. Soli hetken hiliaa ja sano, notta ku soot mun ikäänen!

Aivan, sanoon painokkahasti ja josset osaa laskia niin keväällä mollahan molemmat 52:a vasta. Se hymyyli ja sano, ai niinkö. Vaihroomma puheen toisehen asiahan ja sitten se jo lähtiki pois. Mua jäi vähä vaivaamahan sen hymyylevä, ai niinkö - lause. Miätiin hetken, notta voikohan sillä olla jo jotakin ongelmia, ei kuitenkaan mun miälestä oikeen vaikuttanu siltä.

Ai niinkö - kävin syämäski välillä ja asia vaivas mua erelleen ... miätiin, notta ku ny on 10 vuasi, niin siitä pois 6, niin siitähän tuloo vasta sitte keväällä...hitto! Neliä!!

Jotta niin. Joulu meni jo, laskin ihan itte. Ruusunenki, se prinsessa, nukku 100 vuatta, minä vain kaks.