Ihaalin töistä pois lähities tyäkaverini tikuttuja villasukkia. Soli teettäny ne jollakin ja näkyyvät kivasti laukusta, vetoketjun raosta. Lährimmä yhtööstä matkaa autolla kotiappäin ja heitimmä tyäpostin samalla postihin. Soli teheny maksulomakkehia postille ja veimmä nekin oikeen postin sisälle asti.

Sanoon uurestansa autos enneku pääsimmä postin pihahan asti:
"Munkin pitääs teettää sillä samaasella tikkuajalla sukkia, kun löysin vain sukkiihin sopivaa lankaa. 
Liisa:"Voit sanua sitten, notta toisis on vuasiluku 2010."
Mä:"Teetikkö usiemmat?"
Liisa:"Joo, oon jo aikaasemminki teettäny."
Mä:"Tapaakko aina laitattaa vuasiluvun??"
Liisa:"Joo,useemmiten."
Mä:"Miksi?"
Liisa:"No, voi alkaa heti käyttämähän! Ja niitä toisia vasta sitten ens vuanna."
Mä:"Mutta eihän sukat huonone?!"
Liisa:"Ei kai, miten niin?"
Mä:"Ku laitatit vuasiluvutkin. Tuliko molempihin lapoohin?"
??
Liisa:"?? Mistä sä ny puhut?"
Mä, ottaen sukat sen laukusta:"Näistä sun sukiistas...ei näis kyllä näy vuasilukua kummaskaan pohojas!"
Liisa:"No, minkä helekutin takia niis pitääs olla vuasiluku!"
Mä:"No, ei minkään tähäre."
.....hiljaisuutta
Mä:"No, ku sä sanoot, notta laitatat aina vuasiluvukki, ku teetät sukkia!"
Liisa:"Enkä sanonu!"
Mä:"Sanooppaas!"
Liisa miättien....:"Mä kyllä puhuun niistä maksulapoosta, jokka tein, niis o toisis vuasiluku valamihina."
Mä:"Sitähän mäkin. Notta niin on hyvä, ku on valamihina vuasiluvut."

Paree varmahan, nottei miäti, oliko jokin vastuu kuulijallakin, eres toisella.