Son siinä. Mun sinuskuutamo! Löysin tän eileen iltayästä tällääsen "purota tähän vaan käsistäs, laitan sitte joskus paikoolleen" -laatikon pohojalta. (Olis siälä ollu kikkikuviaki, yhtä mustiakin viälä. Anti niiren ny olla, joskus ollu pienemmät. Ne.)

Oikeen piti käännellä kuvaa käsis, röntkenkuvaksi heti tunnistin mutta kuinka päin kattotaha...johonaki välis mä aivan hämmennyyn, notta mihinä ihimeen kuvis moon ollu vuanna 98. Vasta lamppua vasten kattelles hoksasin (huh) notta vaan naamakuvis. Passikuvakohan tää on ollu?

Laitoon kuvan äsköön klasille ja jess! Kallokuvahan siinoli. Oli mun miälestä tosi nätti nimi pääkallolleni; sinuskuutamo. En mä sitä itte keksiny, se lukoo kofeerin päällä; notta Vilukissin sinuskuutamo 090198!

Tua ohut karvaanen palluroonen ei oo mun kaulani vaan son kaktus. Sinuskuutamo pysy hyvin sen varas pystys klasia vasten. Tuas suurten silimieni välis...mitä nua kolot on? Sivusilimiä? Räkää?

Minkähän takia vasimes ylänurkas lukoo, notta EX. Tramppaankohan mä ny täälä täysis sialun voimis vai oonko jo alakanu kummittelemahan? Pikkusiskoo: tuliko ne mun tuhkani levitettyä Vehkurille tunkion laitamille niinku pyysin? Vai olikko kovana vastahan loppuhun asti?

Taitaa olla ainua kuva, mihinä moon nuan hoikas kunnos. Hampahakkin on kovin pestyn näkööset. Näyttääkö tua suuvärkki vähän alpakan tai muun laamaeläämen suulta?