IMG_0992-normal.jpg

Mitäkö näistä? No, ei niin yhtään mitään. Kuvia on vain niin palio helepompaa kattella ku alakaa lukemahan.

Blogi (engl. blog sanasta weblog) on verkkosivu tai -sivusto, johon yksi tai useampi kirjoittaja kirjoittaa enemmän tai vähemmän säännöllisesti ...

Joo, tuan me kaikki jo tiärämmekin, notta oomma ny kaikki mun plokis. Opiin yhyrestä poliisisariasta sanan
vlogi... olin aivan melekoosen ymmyrkääsenä, notta mistä kummasta ne siappaa nuata uusia sanoja koko aijan? Son kuulemma vireopäiväkiria!

Jos moon bloggaaja ny justihin, kotoosesti plokkaaja (ei marianpoimija), niin jos mä ny kuvaasin ittiäni ja laittaasin teille vireon pyärimähän livenä, notta mitä mä touhaan täälä illan mittahan, niin solis kait sitten mun vlogi ja touhuni vloggaamista (?!)


Oonkohan mä ny saattanu saara äntihin aivan uuren sanan tänne vai tiäsittäkö tästäkin jutusta jo kaikki? Tuliko tästä ny Vilukissin uutishuanehen eka uutinen tältä vuarelta uusintana?