...son ny sillä lailla, nottei palio kuinkaan. Plokin ylläpitäjän; Vuaratuksen operaattori tai sen kovalevyn halakeaminen vei multa ja kaikilta muiltakin vuaratuksen kirioottajilta kaikki kuvat. Plokista. Ei alapuumista.

Melekeen ny sanoos, notta pian halkee joku muukin. Mä ilimootan, jos mä muutan muualle. Siis ploki muuttaa. Mun tavarat saa olla siälä, mihinä non nykkin. Kotona.

Pääs soi "Oli elämänvalttikortit kerran mulla"...itsesääli-iskelmien äiti. Melekeen kuukausi meni, nottei tänne saanu kiriootuksen kiriootusta. Ei siinä mitään, mutta mua ei oo kukaan kaivannu!! hahahahahh...

On ollu niin joutilasta aikaa, ku ei oo tarvinnu plokikirioottaakkaan. Oon palapelin omaasesti ruskiakin. Jos äitini asuus mun tyänä, niin sei ottaasi mua enää följyhyn fillarin jopparillensa, en pääsisi Osuuskauppahan. Sanoos taas niin ku joskus piänenäkin, (molin piäni, ei äiti):"Ei sua voi ottaa joukkohon, kukaan ei usko, notta sua joskus pestähänkin."

Sanoon Pyrylle, sille 3,5 vuatiahalle poijankoltiaaselle, notta Angry Birds on suameksi vihaaset linnut...

Pyry katto mua pitkähänsä ja kysy sitten:"Mitä?"
"Niin, se ängri pöörds on suameksi vihaaset linnut."
Pyry tuijotti.
"Niin, ängri pöörds on ..."
Pyry:" Sä sanot mumma väärin!"
Mä:" Mitä sanon? On ne vihaaset linnut!"
Pyry:" Eikun, sä sanot äändi pöööds, se ei ole äändi pöööds vaan se sanotaan äändi pöööds!"

Justihin niin, saiskohan Pyryn Vuaratuksen ylläpitohon töihin?