Oon apina kiinalaases horoskoopis. (Kuka hörähti?) Sain Marjalta näin nätit sukat, jossa apinat piirileikkii sukanvarres!

Mulla on älytön määrä muistikirjoja ja jokaases on jotakin ylöslaitettua. Liittyen käsitöihin. Sain irean kuvata kiriani Kardemummalta. Mun kiriani ovat vaan jotenkin niin suuresti mun näköösiä, osa ohojeesta tai muistiinpanoosta lojuu kansien välis paperiina. Jos jotakin ohojetta joskus etsin, niin jourun valitettavasti käymähän melkeen kaikki kiriani läpi. Mitään lookista järjestystä ei oo kiriooskaan eikä niiren sisällös. Jos ei oo lorvihuoneeskaan. 

 

Täs on viimmeesin hankinta, pohojalaaskiria miästen kansallispuvun färiis, palio tyhyjiä sivuja. Taisitta jo havaata, notta tykkään isoosti kirioosta, joiren sivut saan itte täyttää.

Kun likkani täytti 15 v. elikkä olivat ripillemenoiäs, niin olin saanu niistä valamihiksi kumpaasellekin 3 kirjaa. Täysin kynällä kiriootettuja, niiren omasta elämästä. On kuulemma aina silloon tällöön niitä luettukin, on hyvä kattua minkälaanen Pyryn äiti on ollu vastaavas iäs...yhtä rauhallinenko ja säysiä kuin lapsensakin? Hahhahahah...samanlaanen äiti ku poikansakin.

Tiatotekniikka etenöö isoo vaihre päällä...nykyään voirahan asioota tallentaa PILVEEN! Sitä en oo vielä saanu seleville, notta onko cumuluspilvi paree ku ohut yläpilvi?