Rario soitteli juhannuksena syämisen lomas musiikkia (ei se rario soitellu musaa ruaka suus, me söimmä) ja jotenki nuariso tuntu tiätävän melekoosesti vanhasta musiikista, notta meni melekeen kilipaaluuksi, kuka tiesi minkäkin esittäjän tai/ja laulun. Jopa aikuusekki otti osaa tunnistamisehen, ku ei kaikki ollu uutta nuarisomusaa, jostei osasta tiärä onko ne ulkomaalaasia lauluja vaiko jostakin muualta periferiasta.

Kysyyn sitten Lauralta tiäsikö se kuka esittää mun yhyren vanhan feivöritti laulun: Little man –kappalehen? Se vastas…Heidi Truufast. Mua alakas naurattamahan nottei varmasti esitä, notta mistä soli sellaasen nimen saanu päähänsä?
Laura:"Notta minkä nimen?"
Mä:"No, se Heidi Truufast."
Laura:”Heidi Trofast??”
Mä:”Justihin sanoot, notta se esittää Little man –kappalehen.”
Laura:”Ai sanoon vai? Heidi Trofast?? Kuka son?”
Mä:”No hittolainen, niin sanoot, ku kysyyn, notta kuka esittää Little manin.”
Laura:”Mä kyllä sanoon, notta ”Hei, kiitos ruuasta.”