Jaana heitti mua tunnustuspokaallla ja mun tulisi nyt kertoa 8 totuutta ittestäni. Mietin, notta tootta kuullu ja lukenu musta jos jonkinlaasta täältä, notta mun on ainakin turha kirjioottaa, nottoon rauhaisa ja viksu. Tei usko sitä.

Synnyyn, ku Kekkonen astu virkaansa, jokunen vuasi sitten, ja alako suurlakko. En ota suurlakkoa kuitenkaan omaksi syntymän syykseni vaikka eihän sitä tiärä.

Mullon kaks flikkaa 26 ja 30 vuatiahat ja 1 Pyry-poka, son vanhimman flikan oma ja ikää 2,5v. Mullon kaks vävyretalesta, jokkei oo retalehia vaan nekin on nykyään mun omia kakaroota. Kolome viimmeestä oli sellaasta neitseellistä lisääntymistä se. On mulla Oma Kultakin.

Moon töis asiakaspalavelus ja toinen ammattini on käsityäläänen ja mullon MummaGT fillari.

Moon ollu kova keräälemähän vanhoja tavaroota. Oon ny luapunu siitä tavasta, ku muutos tajus, notta helepommallakin vois elämänsä elää. Mutta nähtyäni eileen himohamstraajaohojelman, tulin siihen tuloksehen, notta saan pikkuusen viälä keräälä kivoja tavaroota.

Moon hulluna lankoohin. Niitäki on muutama kerä. (kuka nauro?) Väsään jokaasena päivänä ja kaiket vapaahetket niistä jotakin.

Moon hulluna kirioohin ja sisustuslehtiihin. Mullon niitä jokunen. (kuka nauro?)

Moon addiktootunu elokuviihin ja hyviihin sarioohin. Likat pelekeää, notta pystyn tekemähän joku päivä täyrellisen murhan.

Moon empaattinen ja kiltti, lyhyt ja pyäriä (muutaki pyäriä ku vain siinä fillaris). En hiliaanen ollenkaan. Keskilaattiakaveri, jos rumasti sanoos.

Notta melekoosen tavallinen akka moon. Monta rautaa koko aijan tules ja istues tikutes tuloo monet asiat mietittyä siksi pakkaa niiden toteutus vähä viivästyäkkin.

Mä yritin kattua, notta kukahan tähän totuuskyselyhyn ei olisi viälä vastaallu ja varmahan jo moni on. Notta ottakaa nyt tästä joukkohon ja kertokaa ittestänne 8 totuutta. Mä käyn sitten (ja moni muukin) lukemas totuuksia teistä!

Meni lauvantakiaamu vähä ny vaan saretta pirelles...meen ny kampaamahan polokkatukkani alahappäin, johona on nykyään jo ainaki 3 harmaata hiusta (kuka nauro?) ja haen ruahosipulia ja laventelia (jos löyrän) ryytimaapenkkihini.