Sain tekstarin Lauralta:"Voi ristus, mä oon tohelo! Huomasin just istuvani vääräs bussis. Mua naurattaa niin, että meinaa pissat tulla pöksyyn. Mä oon niin tullu äitiini. Siis täs toheloudes!! Mä nousin tähän bussiin, jossa siis olen ja luulin olevanikin niinku joka päivä töiden jälkeen. Nyt kun tämä lähti, niin katson vierelleni, niin siinä meni bussi, jossa luulin olevani! En aio nousta pois vielä aikoihin tästä bussista, mä haluan tosissani nähdä, mihin tämä menöö! Seikkailumieltä pitää olla, muuten en tulisi suhun. Ilmottaudun, jos poistun jostain syystä jopa maastaki. Katotaan, minne tie vie..."

Pitääkö mun ny olla iloonen, kun se on samanlaanen ku mä, äitinsä? Vai pitääkö mun ny ilimoottaa jonnekin, notta ottavat sen pois bussista, jos se onki jokin charteripika Varsovaan? Vai annako mennä, niin saapahan seikkaalla ja seikkaalumielelleen tyydytystä!? Sitte se kyllä voittaas mutkin, sen ekan tohelon.