YllättynytMustia johtoja ja latureita vastuukin pinta täynnään ja neliskanttisia joitakin, suajapussia, paffilaatikoota, nauhoja ja pirekkehiä, usiee cd-levy, ainaki kiinaksi olevia ohojeeta, isoo laturi, jota jo yritin tukkia jonneki, muttei mahtunu mihkään, ja sitten hoksasin notta siihen vaan laitetaan sellaanen..neliiskanttinen ja annetahan olla, kunnes punaanen valo sammuu, jos sammuu. Korvihin laitettavia onaleita ja eripaksuusia..johoron näköösiä. Ja julmettu määrä piäniä muavipussia, revittyjä.

Ny pitääs saada nämä jaettua, johkin tai jollekin laittehelle. Siinä makaa raatona ihku-uusi puhelin ja kamera. Vastuukin päällä. Mihkä mä laitoon sim-korttini? Vanha puhelin kans kuallehena, eherin sen jo riisua. En oo ny hetkehen uskaltanu sattua yhtehenkään johtohon, niiton melekeen niinku kasa, 5 kappalesta laskin näin nopiaa ja jokaanen erilaanen ja paksuunen erilaisine päineen. Nykkö pitääs muistaa, mikkä on kamerahan mikkä videohon? No, tietty ne kaikki, jokkei sovi puhelimen reikihin.

Lahajan tuaja hymyyli lähtiessänsä, ku mä pyytelin, jotta kuka, laita ny, katto ny, mihkä, en minä osaa, katto sä, eikä...
Lauraki tuloo kuulemma vasta kesällä. Ei siitäkää ny apua tähän hätähän.

Sen siitä saa, kun on aikansa hokinu, notta joku päivä mä ostan kameran ja sitten mä, sitten mä, sitten mä, sittenmäsittenmäsittenmä...